FRÅN EN LITEN FEGIS

Idag och igår var ju jag på lägerskola, det var jättekul. Vi badade nästan hela tiden. Vi hade disco, fem kamp, segling och badning. Fem kampens olika grenar var: luftpistol, frisbee, stövel kastning och köra skottkärra. Allt var jättekul. På natten så tänkte busa med de som inte sov i samma rum som oss( alla som sov där jag sov) men jag vågade inte. Jag kan inte berätta vad vi skulle göra för bus för vi kanske kommer att göra det någon annan gång. På natten vaknade jag fyra gånger och ingen hade vaknat när alarmet gick på. Dagen efter seglade vi. Det var kul men vi hade ganska många problem. Det var jättejobbigt att ducka för bommen som är i segelbåten, ni som har seglat vet. I kväll ska jag på parkteater det ska bli kul. Nu ska jag läsa Agnes blogg. Hon ska få 200 kr för att skriva ett inlägg på sin blogg som chefen på sjöstads bladet ska kopiera och sedan sätta i tidningen. Tyvärr hade jag inte kameran med min=( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0