BILDER & KOLLA IN MINA NYA LÄNKAR

Jag har lagt till min kompis Rebecca och en till kompis som vill vara anonym så hon kallas Hon den där. Jag ska ladda in mina bilder som jag har på kameran och sedan ska jag gå till Liljeholms torget, även kallad Lillje.
Jag ska köpa ett par solglasögon. Okej jag tittade på kameran och såg att jag hade 900 bilder och det kommer att ta ungefär en halv timme så jag tar med pappas kamera och tar bilder på vågen till Lillje. Men nu ska mamma dammsuga vid datorn så hej då. Oj jag höll på att glömma att det här inlägget är det första jag skriver i den nya månaden=)  

Kommentarer
Postat av: HonDenDär

Tack för länken söta du! DAMDAMDAMDAAAAM! Jag är anonym. Fast det vill jag ju... :S

Postat av: PlutcH

Thanks for tha länkning. Ska länka dig också snart. Det är många jag ska länka :look

gosa

2011-06-04 @ 11:05:58
URL: http://honhedwig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0