14 DAGAR KVAR

Idag är det 14 dagar kvar tills jag åker till Grekland. Det ska bli jättekul och det kommer att vara första gången jag flyger. Jag har inte kunnat blogga för jag har varit i Fristad och Borås. Jag hälsade på min farmor och farfar, min kusin, min bästis och min faster. På vägen hem var vi på Lager 157. Här är bilder på lite saker.

 Den här står i Borås

En parkbänk in virkad

En kanin i Borås stadspark

En rabatt

Goda lakrits godisar som fanns när mamma var barn

En pistol

En fontän

En...... någonting

En staty i vattnet

Jag hade tråkigt i bilen

Jag hade fortfarande tråkigt

En klänning jag köpte på Lager 157

En tröja jag också köpte på Lager 157

Alla ser ju vad det här är, de kostade bara 400!

En tröja Elvira köpte. Hon köpte fler men jag orkar inte lägga in dom
Jag ser lite borta ut
Måste gå och lägga mig för jag ska gå på boll läger. Skriver igen imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0